Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)
men mener du at laget er sååå mye dårligere uten andresen?
Opprinnelig postet av stibarst
hehe.. la oss håpe sammen da!!!
men mener du at laget er sååå mye dårligere uten andresen?
Jeg vet ikke, men noen her inne mener jo at både Brann og landslaget er betydelig svekket om ikke Andresen spiller. Han er vel den viktigste spillerne Brann har. Og Hestad selvfølgelig... Har vi flaks så blir ikke Hestad klar heller
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
ja la oss håpe for andresen, og be for helstad!!!!
noe mer vi skal gjøre for noen fler i samme omgang!???
Opprinnelig postet av bateman
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.
He he. Motsigende eller? Landslaget har vel også Bakke, dersom han er en ok erstatter? Andresen har vel ikke akkurat vært kjent for å være god på landsen? Tvert imot har det ofte vist seg at han faller igjennom. Tror nok han er vel så viktig for Brann som for landslaget.
Rød.... hvit... og patriot!
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.
Den var skikkelig teit. Så Bakke er ikke norsk han da siden han ikke kan gjøre jobben til Martin på landslaget men bare på Brann? Selvmotsigelse av klasse kalles det
evt andre karantener
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
med både bakke og andresen ute !!?
FFK- Vinner av Champions League, sesongen 2010
Opprinnelig postet av HotDream
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.Den var skikkelig teit. Så Bakke er ikke norsk han da siden han ikke kan gjøre jobben til Martin på landslaget men bare på Brann? Selvmotsigelse av klasse kalles det
det vil jeg ikke si. bakke i sin "storhetstid" i leeds presterte ikke da noe særlig for Norge, han er ikke på et høyere nivå nå. langsomt har han funnet formen tilbake og gjør en solid innsats sentralt for brann, men faller igjennom internajsonalt. og jeg skriver da vitterlig OK erstatter, altså langt ifra en ideel situasjon for brann. Vi bader vel ikke akkurat i alternativer for martin på landslaget...som jeg sier, ser ikke flere "sjefer" som er aktuelle for Norge, muligens grindheim men han har et lengre skadeopphold bak seg.
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Opprinnelig postet av stibarst
men hvis sjefen sjæl er friskmeldt, så hjelper jo ikke det.. da hadde han uansett ikke spillt..men hvis han ikke er det. hva gjør brann da da???
med både bakke og andresen ute !!?
De har Hassan El Fakiri i bakhånd.. Ingen dårlig spiller det heller..
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av djpete
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.He he. Motsigende eller? Landslaget har vel også Bakke, dersom han er en ok erstatter? Andresen har vel ikke akkurat vært kjent for å være god på landsen? Tvert imot har det ofte vist seg at han faller igjennom. Tror nok han er vel så viktig for Brann som for landslaget.
se svar over. samt vil jeg si at martin andresen har prestert godt på landslaget nå i en lengre periode, han var ikke akkurat en personlig favoritt en periode, men har nå funnet tilbake til sitt gamle jeg.
Stolt av gutta tross uefa exit!!
shaban
scwartek gerrbrandt raio sjøberg
tarik bjørkøy gashi kvisvik
tegan gardar
fofana å kouadio kan komme inn etter 70 min for en av de som ikke har dagen. tarik.kvisvik eller en av spissene.
trur vi har god mulighet til å ta brann på stadion. hva skal brann sette inn når bakke å andresen? ikke spiller. ikke noe som midtbanen vår ikke kan takle trurr jeg.
har hassan å jaiteh. men vi har gashi å wehrmann. rått parti syns jeg. hehe.
Gjentar meg sjøl. FFK slår Brann.
Davy på Brannkanalen sliter med å forsøke å bortklare at FFK vant en fortjent seier. Eneste skår i gleden er at "Mini" etter RBK seieren hopper op og ned og kakler om at RBK kan ta gullet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
ballen er rund......
Opprinnelig postet av scheien
shaban
scwartek gerrbrandt raio sjøberg
tarik bjørkøy gashi kvisvik
tegan gardar
fofana å kouadio kan komme inn etter 70 min for en av de som ikke har dagen. tarik.kvisvik eller en av spissene.
trur vi har god mulighet til å ta brann på stadion. hva skal brann sette inn når bakke å andresen? ikke spiller. ikke noe som midtbanen vår ikke kan takle trurr jeg.
har hassan å jaiteh. men vi har gashi å wehrmann. rått parti syns jeg. hehe.
Tegström og Gardar på topp? Lukter ikke det litt, ehm... Treigt.. Vi må ha litt fart, også.
Gashi!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914