Norwegian velger Rygge
Noen som vet om de skal fly til København?
Ser ikke at det står noe om det her:
http://www.f-b.no/article/20070823/NYHET/708230027/1002/AKTUELT
København og Stockholm hadde vært perfekt. Vi vet vel mer senere i dag. Pressekonferanse kl. 13:00.
Det står litt her også: www.ryg.no
---------------------------
Marching on together!
Selskapet vil etablere 13 nye ruter fra flyplassen i Østfold.
Tolv av rutene vil gå til utlandet. I tillegg vil det trolig bli opprettet en innenriksrute til Bergen, melder Moss Avis.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
www.vg.no/pub/vgart.hbs
Tolv av rutene vil gå til utlandet. I tillegg vil det trolig bli opprettet en innenriksrute til Bergen, melder Moss Avis.
Fa..n å.... Kjipt om ikke det blir flyginger på Stavanger
www.vg.no/pub/vgart.hbs
Holters ska hem!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Veldig kult dette! Bra med mange avganger til Europa, når vi skal ut i Champions league!
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS
En solid satsning i Østfold
Det blir 14 ruter fra Rygge. To fly vil foreløpig ha base på Rygge. Norwegian destinasjoner blir: Alicante, Athen, Barcelona Beograd, Bergen, Budapest, Istanbul, London, Malaga, Marrekech, Palanga/Klaipeda, Szczecin, Valencia og Warszawa.
Det vil bli nesten 100 ukentlige flybevegelser fra Rygge.
Første fly letter fra Rygge 14.februar til Budapest.
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Hadde håpet på rute mellom Stavanger og Rygge, men det ser ut til mine muffins som bestikkelser ikke hjalp det spøtt når Holters tydeligvis har ofret kroppen sin og litt til for å få rute til Bergen! :P
Da får jeg vel gjøre som vanlig, kjøre de mange milene, tar egentlig ikke så veldig mye lengre tid...
Har bare flydd med Norwegian utenlands en gang, til Paris, og det gikk smertefritt.. Bortsett fra å finne ut hvilket tog som var riktig da... Men det skyldes mest at jeg er udugelig i fransk
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
I tillegg vil det trolig bli opprettet en innenriksrute til Bergen, melder Moss Avis.
Urk, det innebærer bare at det blir lettere for breiale bergensere å komme til Fredrikstad også det da... Isj og usj
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Opprinnelig postet av Husgutt
Sjekk F-b, gidder ikke linke. Kom vel ikke som en bombe, men en veldig gledelig nyhet likevel Tipper Torp kommer til å slite om noen år. Blir nok kjipt for folk i Sandefjord når laget rykker ned fra TL og flyplassen går åt skogen etterhvert..hehe
Det blir deilig å slippe å dra helt til Gardermoen hvertfall..
Opprinnelig postet av FFK Forever
En solid satsning i Østfold
Det blir 14 ruter fra Rygge. To fly vil foreløpig ha base på Rygge. Norwegian destinasjoner blir: Alicante, Athen, Barcelona Beograd, Bergen, Budapest, Istanbul, London, Malaga, Marrekech, Palanga/Klaipeda, Szczecin, Valencia og Warszawa.
Det vil bli nesten 100 ukentlige flybevegelser fra Rygge.
Første fly letter fra Rygge 14.februar til Budapest.
Så deilig da, kan dra rett fra kamp til skolebenken igjen da jo :) Regner jo med at Plankehaugen stiller med klippekort Rygge - London på meg :D
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
trodde faktisk at folk her hadde mer peil jeg. Nå vil jeg ikke trøkke på noen men dere som skriver her.... Har dere ikke skjønt at Norwegian satser på "ferie folk" og "ferieturer" altså destinasjoner og tider kun i ferie. Skal vi ha ordentlig fotballturer så er det Ryan air som ordner ting.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914