Flittie Onstad
Hvor god er han og hvor på banen spiller han igjen? Noe sier meg at han er venstreback? Han sier ihvertfall at Norge ikke er uaktuelt etter lite spilletid i Danmark. Sier også at andre klubber enn Lyn er interessant. Vet ikke om han er god nok, men han er ihvertfall norsk
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvor god er han og hvor på banen spiller han igjen? Noe sier meg at han er venstreback? Han sier ihvertfall at Norge ikke er uaktuelt etter lite spilletid i Danmark. Sier også at andre klubber enn Lyn er interessant. Vet ikke om han er god nok, men han er ihvertfall norsk
Høyreback+midtstopper,tror han har mest potensiale som back
Opprinnelig postet av Husgutt
aha.. Vi trenger vel mer venstreback enn høyreback , så da er det vel bare å la han gå? Eller erstatning for PAC? Regner med at gutta boys Costanza og Holters har peil på hvor god denne karen er...
Han var regnet som et av de største talentene for et par år siden,var vel fast på u-21.
Hvor god han er nå aner jeg ikke.
Opprinnelig postet av Frodal
Høyreback+midtstopper,tror han har mest potensiale som back
Jeg tror nok han har mest potensial som midtstopper. Etter hva jeg har hørt fra Lyn-folk var han langt mer lovende som midtstopper, men han ble brukt en del som høyreback med vekslende hell. Han er vel i utgangspunktet stopper.
Synes ikke han er en spiller vi bør kaste oss etter med det første. Er vel også beskrevet som en av årets store flopper i dansk fotball. Gi oss heller en god venstreback i Stefanutto! ;)
Han er først og fremst midtstopper ja, men svakere enn både Totte og Raio selvsagt. Vil tippe han er omtrent på nivå med Vidar Martinsen når han er skadefri. Vi har også Johan Sjöberg som jeg tror er bedre enn Onstad.
Men alle vet jo hva et klubbskifte kan gjøre med en spiller, han kan få en ny vår/høst. Men uansett skeptisk.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914