Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss
Kjør debatt!
MOD: Spilleren er klar og blir diskutert i egen tråd.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Håper han kommer , men scorer han nok mål?
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jeg synes vi bør gi de spissene vi har litt mer tid og forsøke å utvikle dem fremfor å bruke millioner på Tegström.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Så jeg griner meg ikke i seng en ukes tid om ikke denne overgangen skulle skje, men, han starter selvsagt med blanke ark hvis han skulle dukke opp, han kan slå til igjen, men det kan også nesten samtlige av spissene vi allerede har i troppen.
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Jeg sier ja takk, ikke fordi han har overbevist i år, men hvor lett er det å overbevise som spiss når du har en av norges dårligste lag bak deg, og i tillegg har ikke det laget hatt flyt og medgang.
Tror at han har kvalitetene og styrken i kroppen som skal til for å score mål for oss, han er jo en typisk bakromsspiller som er flink til å gå på de rette løpene, bare det at han ikke har fått gode baller å gå på løp på, av midtbanen til sandefjord.
Men som dere jo vet har vi nå norges beste midbane som vil komplementere han perfekt. Det er jo ikke først og fremst ferdighetene teknisk sett som Tarik og Fofana f eks mangler, men det er styrken i kroppen, de blir jo stadig vekk bare vippet vekk av kraftige forsvars-spillere. De er rett og slett for urutinerte og lette i kroppen. Dette er en spiller som dessuten trekker på seg forsvarsspillere, som igjen gir mer rom for de andre.
Kan jo hende jeg tar feil, men ufattelig sjeldent jeg gjør det.
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Kan jo hende jeg tar feil, men ufattelig sjeldent jeg gjør det.
Jepp! ;)
Ikke akkurat den spissen jeg hadde håpet på men ...
Syns vi skal vente!
A friend is someone who has the same enemies you have.
Ja takk!
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Opprinnelig postet av Holters
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1288
Kjør debatt!
Jeg har bare ett ord: NEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Han kan kanskje få en super høst, men jeg tror fjorårssesongen var over evne, og denne sesongen er hva vi kan forvente. Han ble vel hentet fra en liten svensk klubb, og han jobbet som snekker eller noe? Skal litt til å at han brått blir en stabil Tippeligaspiller, men de har jo to i Stabæk som var ukjent for et par år siden og som har stabilisert seg, så man vet aldri...
Rød.... hvit... og patriot!
skeptisk... blir tegström som ifjord sier jeg JA TAKK:)
men slik han har prestert i år ser jeg gardar og west som like gode!
-Funkær fett det
Peter Kovacs eller sundgodt hadde ikke vært dumt å ha
Men tegstrøm?Skeptisk!
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Det er ikke bare Fredrikstad som har forhørt seg om Tegström i år. Vålerenga, Start og Tromsø har også kontaktet oss for å forhøre seg, men vi har ikke mottatt noen konkrete bud, sier Thodesen til www.sandefjords-blad.no/article/20070822/SPORT/708220039/1014/LDIV
Meget bra spiller
Fredrikstad-trener Anders Grönhagen, vil heller ikke snakke mye om sin egen interesse for å hente mannen som på egen hånd skjøt SF til eliteserien for to sesonger siden. Men han snakker gjerne om Tegströms kvaliteter som spiss.
– Andreas Tegström er en meget bra fotballspiller. Han gjorde det svært bra i fjor, og selv om det har gått noe tyngre i år synes vi han er en interessant spiller. Han har mange gode kvaliteter og egenskaper, slår Grönhagen fast
www.sandefjords-blad.no/article/20070822/SPORT/708220038/1014/LDIV
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914