Husk meg
Brukernavn
Passord

ååå vi elsker fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 aug 07, 15:08
Opprinnelig postet av MA

Å hva skjedde med tromma, var det en annen som slo enn han som pleier å slå?  Det var ikke bra til tider. Hvorfor ikke slå med 2 klubber, da blir det enklere å holde takta.

Problemet var at folk slår i reklameskiltene, så begynner folk å synger etter den takta, mens vi rundt tromma synger etter tromme takta. Da blir det fort utakt,og det var det som skjedde i går. Derfor ikke slå i reklameskiltene.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 aug 07, 19:36
nei det var rett å slett ræva igår --  å på ole ole ola sangen våres så synger folk OLE OLE OLE istedenfor OLA --  det er OLA for 50 ende gang

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 aug 07, 19:51
De fleste her inne vet at det er OLA og ikke OLE, men hvor stor prosent av FFK supporterne er her inne jevnlig å titter?Den sangen står jo ikke skrevet ned noe annet sted, eller er å finne noe annet sted enn her inne? Det må vel være det samme om det synges OLA eller OLE, bare man synger....... ???? 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 aug 07, 20:56
egentlig ikke mener nå jeg -- har du hørt hvor dumt det høres ut på TV ??  helt på trynet

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 aug 07, 20:59

Opprinnelig postet av Marcus
egentlig ikke mener nå jeg -- har du hørt hvor dumt det høres ut på TV ??  helt på trynet

Er det tv-titterene vi skal synge for, eller er det spillerene???? Det her blir for dumt.....

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340