Plankehaugen burde menge seg med oss vanlige dødlige...
Vet ikke om dere har prøvd det før, men folk på langsiden motsatt side av VIP tribunen begynner å synge med, og trenger nå kun ett skikkelig dytt for å bli mer entusiastiske.
De gangene vi lonlye som sitter der begynner å dra litt igang som blir en god del med og synger, blant annet under forrige gang når alle sang "En for alle, alle for en"
Men hadde dere tatt 10-20 gode forsangere på hvert felt og kjøpt plasser litt sprett på plasser på langsiden noen kamper så ville nok folk blitt tøffere og blitt med på syngingen. Nå er det jo sånn at mange synes det er flaut å synge med for de er de eneste som gjør det.
Det er bare en ide, men jeg er ganske sikker på at de vil bli betydelig bedre trykk på stadion.
Og hvorfor ikke be speaker lage "karaoke-tekst" på skjermene sånn som vålerenga har på "Vålerenga kirke" sangen på ullevåll.
Bare ett innspill...
OG til dere som står på plankehaugen, dere gjør det moro å gå på kamp. Proud!
Og til dere som ikke synes jeg er fans nok fordi jeg sitter på langsiden så sier jeg...jeg går nesten alltid i Lacoste klær på stadion..er ikke jeg Ultra da?? ;:) Noen må jo lage liv på langsiden og;)
---------------------------
A friend is someone who has the same enemies you have.
10-20 gode forsangere ? Vi har 1(!), Zoran. Andre har forsøkt seg, men har ikke lyktes i den grad han gjør. Uansett, tror det blir vanskelig. Bilettene koster nesten 300 spenn, og de fleste som synger på PH-feltet har sesongkort der..
Men jeg er enig at folketribunen er på glid, så vi bør fortsette der vi slapp mot Aalesud, dvs dele ut tekster og la speakeren oppfordre til å lage liv så tror jeg det kommer til å løsne. Til dere på foketribunen som vil synge, kjøp absolutt aristokrat vol 3, koster bare 50 spenn. Der er de fleste nye sangene våre med tekst. Se også plankehaugen.no for tekster...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
For det første så vil jeg vise til tråden om "få med HT". Fin initiativ det men jeg tror det funker ikke. Halo vi sliter med å fylle feltet vårt med folk som skal synge og så skal vi sende dem vekk ? Vi trenger folk som skal synge i 90 minutter og HT (hovedtribunen) er hjertelig velkommen når dem vil men vi kan ikke bruke tid og energi på drømmer. Derfor ... få folk opp på det vi roper til dere. Vil du ha mer kjøp heller PH billet til neste år... OG en gang til takk for entusiasme , forslaget og initiativet.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Når jeg sier "forsangere" så mener jeg folk som tør å synge med når plankehaugen begynner, ikke en crazy kar som Zoran;) De er det jo ikke så mange av.
Ja, jeg kunne kjøpt bilett på Plankehaugen, men er lat og vil gjerne sitte innimellom, og dessuten så blir det ikke eklektisk stemning før vi får med hele stadion slik som de har på f eks Liverpool kampene. Ikke det at vi noen gang kommer dit, men i alle fall at hele stadion er med på noe.
Derfor trenger vi noen som sitter på HT og synger og, ellers blir det jo smått med svar tilbake til dere når dere ber om det;)
Men jeg mener uansett at noen i Plankehaugen kunne laget en video med karaoketekst som kunne brukes til å vise teksten på skjermene. Klubben har jo ikke skjønt de kan brukes til dette.
Heia FFK
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Når jeg sier "forsangere" så mener jeg folk som tør å synge med når plankehaugen begynner, ikke en crazy kar som Zoran;) De er det jo ikke så mange av.
Ja, jeg kunne kjøpt bilett på Plankehaugen, men er lat og vil gjerne sitte innimellom, og dessuten så blir det ikke eklektisk stemning før vi får med hele stadion slik som de har på f eks Liverpool kampene. Ikke det at vi noen gang kommer dit, men i alle fall at hele stadion er med på noe.
Derfor trenger vi noen som sitter på HT og synger og, ellers blir det jo smått med svar tilbake til dere når dere ber om det;)
Men jeg mener uansett at noen i Plankehaugen kunne laget en video med karaoketekst som kunne brukes til å vise teksten på skjermene. Klubben har jo ikke skjønt de kan brukes til dette.
En god ide, men spørs om vi får lov til det iom klubben vil ha dem til reklame, og under kamp, er det jo kampen som vises..
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Tror det går mer på at folk ikke gidder, enn at de ikke kan.
Jeg driter egentlig i om Plankehaugen blir sett på som en bra supportergruppe. Får vi ikke med oss hele stadion, er det ikke bra nok.
Plankehaugen er en veldig bra supportergruppe( kanskje litt lite TIFO?), men vi må utvikle oss hele tiden. For å opprettholde den gode statusen vi har i Fotball-Norge, må vi aldri være fornøyde nok med egne prestasjoner. Mål nummer en må helt klart vært at flere på feltet synger, mål nummer to må være å få med hovedtribunen! Får vi til det, er vi kommet langt!
Glem storskjermer og etterhvert ark: folk kan de fleste sangene, det går bare på om man gidder eller ikke. For enkelte er det veldig stas å sitte og kritisere spillerne, og kanskje klappe litt når målet kommer. La de få holde på med sin negativitet, vi kan overdøve dem med sang!
Tror også det vil tenne guttane litt ekstra hvis de vet at de har 5000 mennesker i ryggen som synger og gir alt for dem!
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
Ti min før pause synes jeg "Reis opp" sangen bør synges, dette vil føre til at alle som tenker litt kan snike seg på toalettet ol.
Gashi!
Vil bare skyte inn en liten bemerkning:
Det er vanskelig å få disse svarene til å funke - mye på grunn av forsinkelse i lyden (300 m pr sekund, ink litt vindrettning osv). Av helt naturlige årsaker vil man forsøke å holde takten, men det går ikke når det oppstår nesten et slag ekstra pause mellom PH og HT. Dette til informasjon, mer eller mindre...
Tur/retur Oslo annenhver helg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23