Kamptråd: Hammarby - FFK (UEFA-cup)
Opprinnelig postet av paco
Mulig jeg er alene om den meningen men uansett så synes jeg Tarik roter seg bort gang på gang selv om han skal ha for at han jobber som helvete,vil se en Fofana eller Kouadio tidlig i 2 omg hvis det ikke blir noen bedring
Tarik åpnet svakt, men spilte seg helt klart opp til en av FFKs beste... Synes Brian West og Johansson har fått til mindre enn Tarik. Særlig West. Fofana inn for West! Synd at West har mistet så mye av farta si..
Kouadio er ikke på benken engang.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Mulig jeg er alene om den meningen men uansett så synes jeg Tarik roter seg bort gang på gang selv om han skal ha for at han jobber som helvete,vil se en Fofana eller Kouadio tidlig i 2 omg hvis det ikke blir noen bedring
Kouadio er vel ikke med...?
Opprinnelig postet av GurrBass
Åssen var West på topp egentlig?? Fikk bare sett de 10 siste minuttene og han virka egentlig litt småtreg!?Er ikke i nærheten av den farta han før besatte,henger etter i duellene og er på feil sted til feil tid etter min mening da
Rød.... hvit... og patriot!
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
Opprinnelig postet av Holters
Å gud så mye uinteressant Dag Solheim lirer av seg.
Han er jo morsom, da
Gashi!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Og det er etter min mening helt utrolig men enig med Holters fortsetter det slik så inn med Fofana for West,gardar virker frisk idagOpprinnelig postet av paco
Kouadio er vel ikke med...?
Opprinnelig postet av djpete
Vil ikke se Fofana, men Hoås. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men vi trenger å klare å holde på ballen for å få flytta opp laget. Fofana vil bli like alene som Tarik, og dermed sjanseløs dersom ikke hele laget løfter seg.
Litt enig i dette også. Sitter med en følelse av at dette kan være en kamp for Hoås.