T:Mobile
Igjen bruker jeg forumet for å få litt hjelp! :) Det funker så bra!
- Noen som vet hvordan man kan få tak i en T:mobile i Norge? Evt. hvor man skal bestille dem?
---------------------------
Andres meninger støter meg.
Opprinnelig postet av lierdet
Igjen bruker jeg forumet for å få litt hjelp! :) Det funker så bra!
- Noen som vet hvordan man kan få tak i en T:mobile i Norge? Evt. hvor man skal bestille dem?
T:mobile er et tysk mobilselskap, på lik linje med Telenor, NetCom, Tele2 etc, ikke en produsent av mobiltelefoner.
Burn in hell, por favore..
I utlandet er det vanlig at mobiloperatørene selger egne tlf. Altså de er produsert av noen andre, men det står T-mobile på telefonene. Må nok til utlandet evt utenlandsk mobilsjappe for å få kjøpt det..
Er nesten bare i Skandinavia at man får solgt mobiler uten abonnement.
Opprinnelig postet av Husgutt
Er nesten bare i Skandinavia at man får solgt mobiler uten abonnement.
Har aldri prøvd å selge mobil i utlandet, men å kjøpe en er veldig lett. Med og uten abb.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Burn in hell, por favore..
Opprinnelig postet av bønna
Tror nok de mobilene med T:Mobile logoen på er opratørsperret. Altså, du må ha et T:Mobile abonnement for å få ringt med den.
Siden når har operatørsperrer egentlig vært en reell sperre?
Hvis du ikke finner noen gratis-løsninger på nett (skulle egentlig ikke være noe problem), kan du jo kjøpe en løsning f.eks. her for $34 (204 kroner med dagens kurs).
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
I enkelte steder i USA (som jo ligger langt etter, konsesjonene til 3g nett blir delt ut i disse dager), selges telefoner så knyttet opp til leverandørene at de ikke bruker simkort..
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg har hørt t-mobile har kommet med en ny modell med hemmelig rom for dop. Og et rom for oppbevaring av en annen manns urin hvis dette skal bli nødvendig
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Takk for alle svar! :) :) :)
Andres meninger støter meg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914