Husk meg
Brukernavn
Passord

Til alle FFK supportere vedr. kampen i Stockholm

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 aug 07, 22:18

Jeg synes det er flaut å lese at det er kun 135 billetter solgt til Stockholm kampen hittil. Må innrømme jeg er skuffet. Er glad jeg skal først på en annen kamp hvor bortesupportere fikk 2580 billetter og alle er revet vekk i tillegg så har bortelaget en hel haug supproreter som har billetter andre steder på stadion og det regnes med ca... 4000 av disse...

Hadde 3 uker ferie i sommer, brukte kun to. Blanding situasjon på jobben + dårlig vær + e kupp kamper. Det er bare å tenke litt fremover og prøve å få arbeidsgiveren snill og skjønne at en trenger en maks to dager fri. Nå kommer jeg til å trøkke på masse tær men sånn er jeg bare... husker for en del måneder siden en hel haug med innlegg hvor alle skrøt og var helt elleville med tanke på reise i Europa. Nå er det plutselig lang (fy f.... lan ????? ) busstur på 7 timer grunn. Eller det at en får ikke tid til å se vakre Stockholm ???? Halo... Hva heter denne siden her ? FFK SUPPORTER eller FFKturist.net? Det viktigste er å komme på kampen se den og gi støtte til laget.  Det er mange som klager på dårlig råd også ??? Jeg spør en ting ? Er det mer eller mindre verdt 1000-1500 kroner for en nordman eller en kroat? Vet ikke men det betaler gutta som skal til Bremen og det tilsvarer en tredjedel av en ganske bra lønn der (hvis dem får den da) Min tilfelle da... Marianne skal studere to år i Oslo og har tatt permisjon. Tror dere jeg har råd til noe sånt med huslån , barnehage, mye annet og lønn på 268 000 i året ?  Ja nå er jeg ærlig åpne og forbannet... Men dere .... det gjelder å spare, prioritere og vite hva en vil. Denne turen her er det jeg har drømt om og ønsket lenge. Tenk dere alle byturer og alt annet og sammenlik med turen da.... Hadde dere hold dere vekk fra byne 2-3 ganger så hadde dere hatt råd...

Altså nå har jeg tatt 2 ting. Tid og penger ... og nå kommer hjerte.......    Det kan komme hvilken som helst j-.----- svenske ... slå hvem dem vil og gjøre hva dem vil men dem kommer aldri til å skremme meg om å stå over om å se mit FFK...   Så nå har dere alle 18354  bruker som har funnet på alle mulige unnskyldninger en ting o tenke på....

Hadde jeg vært dere så hadde jeg kjøpt billetten i morgen... For deg med dårlig tid : Ja det finnes altid overtid , ofring og avtaler... så det er bare snakke med sjefen. For deg med dårlig råd... ja det finnes folk som kan låne deg så kan du feste litt mindre fremover.... Og for deg uten hjerte..... Nei deg kan jeg ikke gi noe råd... Sitt der og bli der...

Vi sees i Stockholm

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 13 aug 07, 22:22
Jeg må si jeg også ble litt forundret og skuffet da jeg leste at det var solgt såpass få billetter til kampen. Dette er en historisk kamp. FFKs første kamp i Europa siden 1985, og vi vet ikke når neste sjanse til å se FFK spille borte i Europa-cup kommer...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 07, 22:29
Det er vel en del som biler og kjøper billett på Råsunda. Slik er det med meg. Regner med at det ordner seg?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 aug 07, 22:32
Endret: 13 aug 07, 22:34

Opprinnelig postet av Costanza
vi vet ikke når neste sjanse til å se FFK spille borte i Europa-cup kommer...

First round, 1st leg 20.09.2007
First round, 2nd leg 04.10.2007
Group stage, Matchday 1 25.10.2007
Group stage, Matchday 2 08.11.2007
Group stage, Matchday 3 29.11.2007
Group stage, Matchday 4 05/06.12.2007
Group stage, Matchday 5 19/20.12.2007

Det blir 20.9 eller 4.10, avhengig av om vi får hjemme- eller bortekamp først (etter at vi har knust Hammarby).

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 aug 07, 22:36
Skal nok spørre sjefen imorra ja.. har virkelig sett frem til E-cup, men har vært sykemeldt fra jobben såpass lenge at jeg rett og slett ikke har hatt nerve til og spørre. Men med det sparket fra Klokan skal jeg nok ta sjansen alikavel.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 aug 07, 22:36
Til Dr Dre og andre som prøver å ødelegge trådet mitt. Vennligst ikke kom med sånne "morsåme" kommentarer. Dette er direkte flaut. Her på sidene skryter vi oss til himmels. Vi er blandt de beste og trofaste supportere i landet og jeg vil bare vite : "HVOR ER VI NÅ ?"

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 aug 07, 22:40
Endret: 13 aug 07, 22:40

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Skal nok spørre sjefen imorra ja.. har virkelig sett frem til E-cup, men har vært sykemeldt fra jobben såpass lenge at jeg rett og slett ikke har hatt nerve til og spørre. Men med det sparket fra Klokan skal jeg nok ta sjansen alikavel.

Takk skal du ha !  Har du fortjent det så får du det ......

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 aug 07, 22:42

Jeg har kjøpt meg plass på buss nr 1, ingen som ville være med meg på denne turen, men jeg skal få med meg dette. Ble svært skuffet og litt overrasket over det lave salget.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 13 aug 07, 22:45

Jeg fikk ikke fri fra jobben

Ellers skulle jeg dratt


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 aug 07, 22:45
har lyst til å dra jeg også. men var i stavanger i helga. så fikk jeg fri idag. da blir det litt for dumt å spørre om fri til torsdag å fredag også.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 aug 07, 22:50

Morsomme kommentarer er alltid på sin plass, men det er ikke alltid det blir så morsomt som jeg håper.. Det er nok veldig mange som ikke kan komme rett og slett fordi det er en torsdagskamp, som atpåtill er et stykke unna å reise.

Men ellers er jeg enig med deg, hadde håpet vi kunne dratt bortimot 1000 stk., men det er vel heller tvilsomt da. Kan jo være folk ble skremt av denne tråden hvor ca halvparten av innleggene omhandlet supporterbråk.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 aug 07, 23:12
Jeg kjører med bruttern fra Oslo, og kjøper billett på Råsunda "direkt".

Det er plass til et par til i bilen, så hvis det er noen som skal bortover fra Oslo som ikke har bil...

--A--

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 aug 07, 23:13
Jeg fikk billetttene mams sendte meg i posten idag Begge kampene naturligvis!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 aug 07, 23:23
Opprinnelig postet av DrDRE

Morsomme kommentarer er alltid på sin plass, men det er ikke alltid det blir så morsomt som jeg håper.. Det er nok veldig mange som ikke kan komme rett og slett fordi det er en torsdagskamp, som atpåtill er et stykke unna å reise.

Men ellers er jeg enig med deg, hadde håpet vi kunne dratt bortimot 1000 stk., men det er vel heller tvilsomt da. Kan jo være folk ble skremt av denne tråden hvor ca halvparten av innleggene omhandlet supporterbråk.

DrDRE vær så snill ikke misforstå meg. Har ikke noe imot deg men må bare kommentere svaret ditt for det er mange slike jeg fikk siste uka... Altså .... Folk kna ikke komme fordi det er torsdag og et stykke unna... : ikke misforstå meg vaær så snil men nå må jeg bare tenke meg litt .... OK UEFA KAMPER... JA DET ER KAMPER SOM SPILLES PÅ ALLES LEDIG SØNDAG OG RETT PÅ SELLEBAKK......  Halo .... Vi har ikke hatt noe sånt på over 30 år.... DET HETER PLANLEGGING

Jeg tror at de fleste er redd Bajen og bråket... men som skrevet før... Ikke f... om noen skal skremme meg om å se FFK da kan jeg like gjerne glemme fotball.-.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 13 aug 07, 23:53
Skuffende.  Hva skal man si? 30 sider med mas om bråk hjelper hvertfall ikke. 
Men desverre, veit jeg om flere som "ikke gidder" siden det er 7 timer med buss... Noe som er trist. Hvor er følelsene for laget?

Alle mann til Sthlm.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 aug 07, 23:59
Endret: 13 aug 07, 23:59

Opprinnelig postet av Martin_
Skuffende.  Hva skal man si? 30 sider med mas om bråk hjelper hvertfall ikke. 
Men desverre, veit jeg om flere som "ikke gidder" siden det er 7 timer med buss... Noe som er trist. Hvor er følelsene for laget?

Alle mann til Sthlm.

Og du kommer i rekka med dem som ødelegger tråden min.

Jeg vil ikke trøkke på noen men vekke dette folket her og stille spørsmål hva har vi ventet på i mer enn 30 år.

SÅ FREDRIKSTAD VÅKN OPP. . Jeg har i hvertfall fått naboen min på tur det er 3 til....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 14 aug 07, 00:24

Takk, klokan.  Jeg må si meg veldig enig. Når jeg leste i avisa i dag hvor få billetter som er solgt ble jeg veldig skuffa. Jeg har litt forståelse for de som sier de ikke fikk fri fra jobben. Når jeg sier litt mener jeg den er litt tynn. Det kommer ikke som noe overraskelse at denne kampen spilles 16. august. Jeg gikk til sjefen min veldig tidlig om sa jeg muligens ønsket fri disse dagene avhengig av trekning osv og sjefen hadde forståelse for det. Flere enn meg som kunne gjort det slik.  Dårlig råd er også en ufattelig dårlig unnskyldning. Vi har visst om UEFA siden cupfinalen i fjor. Det er MEEER enn nok tid til å legge av noen kroner. Den nyeste unnskyldningen om 7-8 timer i buss er skikkelig bullshit. Orker du ikke buss, sett deg i bilen og kjør selv.  Personlig har jeg og dama fått med oss 3 venner som nesten ikke har vært på stadion i år. Til og med de synes dette var for ille å gå glipp av. Vi skal kaste oss i en campingbil og ta helga der nede. Hele gildet kommer på `usle` 1500,- pr person for hele helga. (med andre ord, litt over en god bytur). Og 9 timer med masse stopp er ikke så jævi som folk skal ha det til!

 


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 14 aug 07, 00:34
Endret: 14 aug 07, 00:36
Når er siste frist til å kjøpe billetter ?? å hvor mange busser er satt opp ??  jeg skal nemlig låne penger av min kjære syster  men får pengene imorra -- er det siste frist imorra ??

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 14 aug 07, 00:35

Vi ses i Stockholm folkens. Hotel er booket,  Og sangstemmen er klar for hardkjør som vanlig

Syng høyt for klubben vi alle elsker!

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 14 aug 07, 00:50

Opprinnelig postet av Marcus
Når er siste frist til å kjøpe billetter ?? å hvor mange busser er satt opp ??  jeg skal nemlig låne penger av min kjære syster  men får pengene imorra -- er det siste frist imorra ??

Bussbillettene er i salg til onsdag klokken 1500, kampbilletter selges i aristokraten på kråkerøy fram til 1700, og i torvbyen fram til 2000 onsdag kveld..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340