Kamptråd Viking - FFK
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Men hva faen snakker Dahlum om??? Sjöhage?!?!?!?!?!?!?
Hehe. Han har vel vært inne på forumet her, da :-)
Bjørn Jervell Hansen
Men det er uavgjort, jeg har fortsatt håp!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
Soleklar hands på Kvisvik. For en dommertrio!!!!!!!!!!!!!!!!
Og de trakk han den utenfor...
Texas!
Har du lest forumets retningslinjer?
Hoho! Hva var det for en finte? Lurefrispark, ingen som tar det?
Fjo, flaks igjen.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
Utrolig glad for at vi får poeng i kamp som denne.... Deilig å se at vi klarer å kjempe oss tilbake etter at en dommer av barnehage-klasse blåser for alt eller ingenting....
Ære være Plankebyen
Flott kamp av FFK.
Uavgjort et OK resultat.
Dommer og linjemann uhyre svake.
Fofana bør lære seg å stokke beina.
Uansett en kamp for hisrtoriebøkene.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
I dag er han flink til å skape ting på den lille tiden han får. Målene kommer med tiden, får vi håpe.
Opprinnelig postet av Husgutt
Herregud for en dommer.. Dommerstanden her i landet må være i full krise...
Enig!!!!
Var dette denne dommeren som debuterte i fjor?? Da var det vel Stabæk-FFK som spilte...
Men flere en meg her som synes Shabaan stod litt feil på første målet til viking. Synes det er dårlig av han å gå så langt ut mot ødegaard når han er i en duel. Burde nesten stått mer ved stolpen. men men
Igjen produseres målsjanser nok til å score både to og tre mål til, synd vi ikke kan få den spissen vi alle savner.
Var bra presentasjon av Tarik å fine bort Soma, men for en dårlig avslutning med Iven, der skulle han ha scoret.
Fofana dobbel sjanse alene med keeper igjen og samme som mot Lyn, istedenfor å sette den, blir det en fin sentring til keeper og like dårlig som han ellers pleier å være og returen hans blir jo bare et sleivespark.
Nei, Fona lærer ikke av feilene sine og er rett for dårlig for Tippeligaen.
Opprinnelig postet av Patrioten
...Fofana dobbel sjanse alene med keeper igjen og samme som mot Lyn, istedenfor å sette den, blir det en fin sentring til keeper...
Akkurat det jeg mener også!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Opprinnelig postet av Patrioten
Igjen produseres målsjanser nok til å score både to og tre mål til, synd vi ikke kan få den spissen vi alle savner.Var bra presentasjon av Tarik å fine bort Soma, men for en dårlig avslutning med Iven, der skulle han ha scoret.
Fofana dobbel sjanse alene med keeper igjen og samme som mot Lyn, istedenfor å sette den, blir det en fin sentring til keeper og like dårlig som han ellers pleier å være og returen hans blir jo bare et sleivespark.
Nei, Fona lærer ikke av feilene sine og er rett for dårlig for Tippeligaen.
Ja ha? Hva med Tarik da?
Fofana kom til større sjanser de få minuttene han spilte enn det Tarik gjorde igjennom hele kampen! Men greit nok, dersom du mener den ENE finta på Soma veier opp for det, så skal jeg la deg få mene det.
Personlig synes jeg Tarik virker sliten, og er langt unna det nivået han viste på vårsesongen.---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Dommeren var TRAGISK...Fatter ikke hvordan han klarer å ødelegge hele matchen å være i fokus..tulling
Så fofana??ER DET MULIG?! Før trodde jeg på at du trengte et mål for å score fler, men nå viser du at du er talentløs. Ikke vits i å samle på han. Bommer på 100% sjanse etter sjanse, og løper mer i offside enn kjerringer i kvinnefotballen.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914