Kamptråd Viking - FFK
Høres ut som Viking presser fra start i hvert fall, kanskje ikke uventet!
...etter trafikken her inne tror jeg mange av oss har TV2 Zebra ;)
---------------------------
UEFA KØPPEN 2007?!
FFK
Opprinnelig postet av bateman
og jeg er en av de 15-20% som ikke får inn zebra!! vakkert mål?
Hadde det ikke vært for at Gashi scoret (hehe), så ville Gardar fått mye pepper for den pasningen! Burde nok ha avsluttet selv, men Gashi satte den helt nede med stolparota, så da glemmer vi selvsagt den vurderingen. :) Synes ikke scoringen var så eksepsjonelt pen som det tv-kommentatorene skal ha det til, men akk så deilig!!!
Har du lest forumets retningslinjer?
FFK
Utrolig flaks.
UEFA KØPPEN 2007?!
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av Holters
Dommeren er håpløs, men like ræva begge veier.
svake dommere er dessverre noe vi må leve med sålenge jobben karakteriteres som en ekstrajobb/hobby.
UEFA KØPPEN 2007?!
Det positive er jo at vi spiller veldig bra borte , og fortsetter vi slik bør det jo bli 3 poeng..
Opprinnelig postet av Husgutt
Nok en gang slipper vi inn et superdrittmål, først og fremst pga at Cwartek starter løpene sine for sent. Han står og sover og starter ikke å løpe hjemover før det er for sent. OG nok en gang klarer vi ikke putte sjansene våre. Vi skulle avgjort dette for lengst og ledet 3-0..
Det positive er jo at vi spiller veldig bra borte , og fortsetter vi slik bør det jo bli 3 poeng..
helt utrolig at FFK spiller så godt på utebane. tror det især er en trio som vi kan takke for det:grønis, kasey og gashi.
UEFA KØPPEN 2007?!
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av keiko99
jeg mener pac bør ta det målet på sin kappe.. han er ikke rask nok mot ødergaard.
Han bør ta det på sin kappe fordi Ødegaard er raskere?
jeg mener pac bør ta det målet på sin kappe.. han er ikke rask nok mot ødergaard.
Han er rask nok, men som vanlig (skjer hver kamp), så starter han for sent!!! Han sover i timen!!
Hahaha, du keiko, du keiko...
Opprinnelig postet av Husgutt
Han er rask nok, men som vanlig (skjer hver kamp), så starter han for sent!!! Han sover i timen!!
Czwartek er generelt for mye "ball watching", og glemmer ofte sin mann.
Opprinnelig postet av Holters
hvorfor sier du ikke annet en dette ?Opprinnelig postet av keiko99
Hahaha, du keiko, du keiko...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914