Kjære onkel Terje!
Opprinnelig postet av Costanza
Laget vårt neste sesong i 4-3-3
----------------------- Shaaban -----------------------
--- Høiland -- Gerrbrand -- Piiroja ----- Corrales
----------------------- Wehrman -------------------------
------------ Bjørkøy ------------- Gashi----------------
--- Austnes ------- Karadas ----------------- Tarik
Jeg tviler på om dette blir lagopstillingen til neste sesong. Av den grunn at jeg har en følelse av at Grönhagen er en 4-4-2 mann, men jeg skulle gjerne sett denne lagoppstillingen. Austnes er forøverig en spiller jeg kunne tenkt meg til FFK.
---------------------------
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Dette laget tar medalje i 2008:
---------------------Shaban----------------------
Bjørkøy---Piroja----Gerrbrandt----Sjøberg
Austnes----Gashi----Wehrman----Kvisvik
------------Karadaz------Elyounussi----------
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Opprinnelig postet av Kent
Dette laget tar medalje i 2008:
---------------------Shaban----------------------
Bjørkøy---Piroja----Gerrbrandt----Sjøberg
Austnes----Gashi----Wehrman----Kvisvik
------------Karadaz------Elyounussi----------
Det tror jeg er en mer sansynlig lagoppstilling, det eneste som mangler er at Austnes og Karadaz kommer. Ville kanskje hatt en annen høyreback en Bjørkøy, en som er typisk høyre back ala Høiland. Men for all del et bra lag
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Kjære onkel Terje . Spytt ut 1,5 mil Euro og kjøp Zlatan Ljubijankic fra Slovenia. EU spiller... ergo ikke noe problem. Gutten er 23-24 år og om 2 år får du tilbud på minst 5 mill Euro form ham... Hør på meg vær så snill.
Zlatan Ljubljankic är en 24årig mittfältare med vison och idéer. Håller ihop mitten och spelar många "dödliga" pass.
Trenger vi flere midtbanespillere nå da???
Opprinnelig postet av oleberg
Kjære onkel Terje . Spytt ut 1,5 mil Euro og kjøp Zlatan Ljubijankic fra Slovenia. EU spiller... ergo ikke noe problem. Gutten er 23-24 år og om 2 år får du tilbud på minst 5 mill Euro form ham... Hør på meg vær så snill.Zlatan Ljubljankic är en 24årig mittfältare med vison och idéer. Håller ihop mitten och spelar många "dödliga" pass.
Trenger vi flere midtbanespillere nå da???
Nei....
Er en gitfig spiss som skårer masse mål. Skjønner ikke hva har du klip ut ...
Tror du virkelig at jeg hadde kommet med et midtbanespiller forslag nå. Tro meg spiss til di grader...
Dinamo Zagreb
Tror du virkelig at jeg hadde kommet med et midtbanespiller forslag nå. Tro meg spiss til di grader...
:Zlatan Ljubijankic - Domzale. Posisjon:, Angrep. Født:, 15.12.1983. Høyde:, 182 cm. Vekt:, 76 kg. Landskamper:, 3. Mål:, 1.
Hva vet du om spilleren? Kan tenke meg FFK ville ha kvalitetsikret et slikt kjøp meget godt før de hadde kjøpt.Vi snakker om 12 mill NOK. Da må han være meget god for å være verdt en slik sum. Han må vel nesten være Balkans beste spiss(spisstalent) for å forsvare en slik sum?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Og hvem er den nye treneren?
Tom Freddy Aune!
Rød.... hvit... og patriot!
Ingen. Vi har den samme neste år også.
Med tanke på hvor FFK har lagt lista for spillerkjøp denne sommeren skal vi ikke se bort i fra at noen av de navnene kan dukke opp i FFK i løpet av sommeren/vinteren. Personlig håper jeg på de to lengst frem på banen!
Må bare si at noe av det viktigste for og lykkes ligger i kontinuitet, og med skifte av spillere og formasjoner for ofte tror jeg ikke det kommer noe suksess ut av dette. Og skulle FFK kjøpe fire nye spillere i denne klassen snakker vi 30-40 mill i overgangssummer og i lønn, noe som er totalt urealistisk for noen klubb i Norge idag. FFK er nok en klubb
som må satse på at 1-2 egenutviklede spillere tar steget opp fremfor og kjøpe seg til suksess.
Corrales har jeg også et realistisk håp om:-) Evt Shane Stefanutto, eller kanskje snarere SS.:-)
Rød.... hvit... og patriot!
Kasey har norsk pass så det er ikke noe problem
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 09 aug 07, 07:37
Endret: 09 aug 07, 10:27
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Må bare si at noe av det viktigste for og lykkes ligger i kontinuitet, og med skifte av spillere og formasjoner for ofte tror jeg ikke det kommer noe suksess ut av dette. Og skulle FFK kjøpe fire nye spillere i denne klassen snakker vi 30-40 mill i overgangssummer og i lønn, noe som er totalt urealistisk for noen klubb i Norge idag. FFK er nok en klubb
som må satse på at 1-2 egenutviklede spillere tar steget opp fremfor og kjøpe seg til suksess.
Enig med Ebenfalk. Dessuten er jeg mer spent på hva dagens midtbanefirer kan få til etterhvert som de har spilt seg litt varme sammen enn hvilke andre spillere som kan erstatte dem.
Hva gjelder høyrebacken synes jeg Czwartek blir oversett litt vel kjapt. Han har vært god de siste kampene, noe av det siste han gjorde før karanten var vel å spille seg inn på rundens lag. Så for øyeblikket håper jeg ikke på for mye mer endringer, men som det sies, snarere litt kontiunuitet i førsteelleveren. En høst uten skader på de viktigste spillerne nå hadde vært deilig, og viktigere enn ytterligere innkjøp.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
http://www.svenskafans.com/europa/stuttgart/artikel.asp?id=101036
de.uefa.com/competitions/ucl/players/player=95734/index.html
www.weltfussball.de/spieler_profil.php
www.uefa.com/competitions/euro/news/kind=1/newsid=539919.html
www.transfermarkt.de/de/spieler/34639/zlatanljubijankic/profil.html
hadde du bare googla litt........ ? holder det eller ?
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914