Bertelsen klar for Viking igjen!!
http://www.f-b.no/article/20070803/FFK/70803007/1020/AKTUELT
Jaja, hva skal man si, lykke til i allefall.
Gidder ikke å si lykke til engang, tulling som holder på slik.
Like greit at du gikk
---------------------------
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Dette er egentlig helt utrolig...
FFK får den samme salgssummen, og Bertelsen er enig med Viking om en 4-årskontrakt... Ergo kan det ikke være rare endringene fra den opprinnelige "avtalen".
For øvrig irriterende, jeg hadde en fin-fin kronikk/blog jeg skulle poste med litt diverse informasjon om Bertelsen og det medisinske apparatet i FFK, men det blir jo rimelig pointless nå....
Har du lest forumets retningslinjer?
Like greit.. Fyren har null klubbfølelse og savner tydeligvis puppen til mamma.. Håper Halvorsen kan ta over venstrebacken til neste sesong!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
For en vinglette type.
Det er vel ikke akkurat Bertelsen som har vinglet her. Han har jo vært klar på hva han har ønsket lenge... kanskje litt for klar.
Melodi av Bob Dylan: Blowing in the wind
Hvor mange ganger må Bertelsen snu, før han kan komme seg hjem
ja Hvor mange ganger må Bertelsen snu, så han får pella seg hjem.
Svaret min venn,
er det ingen som vet
Så svaret kan du bare drite i.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Holters
FFK får den samme salgssummen, og Bertelsen er enig med Viking om en 4-årskontrakt... Ergo kan det ikke være rare endringene fra den opprinnelige "avtalen".
"Rammen på avtalen med FFK er den samme, selv om kontrakten ikke er lik den vi var enige om sist, sier Østenstad"
Det kan være vesentlige endringer i kontrakten selv om rammen er den samme... Hvis rammen forrige gang var 5 mill, med f.eks. en betalingsplan som dette : 4m omgående og resterende 1 etter x spilte kamper, er kanskje denne på 2m omgående og 1m (x3) etter x spilte kamper.
Er ikke sikkert at kronikken/bloggen er så dum uansett - nå har du bare fått deg en ny slutt. ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Er det det medisinske apparatet i FFK eller (sytingen til) Trond Erik Bertelsen det er noe galt med? Tror ikke jeg har fått med meg dette.
Det er vel ikke Trond Erik som har vinglet. Må heller le litt av Morgan som to ganger har garantert at Trond Erik blir i FFK for deretter å selge ham til Viking kort tid etterpå. Ikke mulig å ta noe den mannen sier i media seriøst men det er jo endel av spillet.
Uansett, lykke til Trond Erik!
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Andres meninger støter meg.
Opprinnelig postet av Kent
Det er vel ikke Trond Erik som har vinglet. Må heller le litt av Morgan som to ganger har garantert at Trond Erik blir i FFK for deretter å selge ham til Viking kort tid etterpå. Ikke mulig å ta noe den mannen sier i media seriøst men det er jo endel av spillet.
Det er jo helt vanlig forhandlingstaktikk. Hadde FFK gått ut og sagt at Bertelsen skulle selges uansett, så ville prisen ha synket, og FFK mistet forhandlingskort.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Det er jo helt vanlig forhandlingstaktikk. Hadde FFK gått ut og sagt at Bertelsen skulle selges uansett, så ville prisen ha synket, og FFK mistet forhandlingskort.
Nettopp, og derfor vil det meste han uttaler i media i fremtiden ikke være verdt en dritt. I hvertall det som dreier seg om spillere som kommer og går etc. Sann er det bare...
Men Terje Høili derimot pleier å være ærlig i uttallelsene sine hehe :)
"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen
Lykke til Bertie, tror faktisk ikke jeg kommer til å savne deg heller.... Du er litt for mye mammadalt etter min mening! men no hard feelings! takk for jobben du har gjort i FFK-trøya!
Håper ihvertfall du blir 100% restituert igjen, og kanskje litt landslag spill igjen! Norge trenger deg!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914