Før kampen: FFK - Aalesund
Opprinnelig postet av benksliter`n
Denne kampen løsner det for FFK
Det farlige med å tippe på forhånd er at man sjelden får rett
Så konklusjonen er: Jeg undervurderer ikke Aafk, men har troen på FFK i denne kampen! Simple as that!!!
---------------------------
www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com
Aalesund har møtt lag som er helt ute av noe som kan kalles flyt i de siste kampene. Start,VIF og Sandefjord spiller som Adeccoliga-lag for tiden. Dette er kamper jeg forventet Aafk-seier.
12 | Lør 23. Juni 19:00 | Vålerenga (h) | 1 - 0 |
13 | Man 02. Juli 19:00 | Rosenborg (b) | 2 - 2 |
14 | Søn 22. Juli 18:00 | Start (b) | 1 - 2 |
15 | Søn 29. Juli 18:00 | Sandefjord (h) | 4 - 1 |
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Aalesund har møtt lag som er helt ute av noe som kan kalles flyt i de siste kampene. Start,VIF og Sandefjord spiller som Adeccoliga-lag for tiden. Dette er kamper jeg forventet Aafk-seier.
Sandefjord rundspilte vel Lyn i runden før de blei rundspilt av Ålesund...
Jeg har også trua på guttane i denna kampen, bare vi kan væra effektive foran mål!!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Så da mener du Sandefjord har hadt flyten i det siste?? 4 poeng på de 10 siste kampene kaller ikke jeg flyt.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Så da mener du Sandefjord har hadt flyten i det siste?? 4 poeng på de 10 siste kampene kaller ikke jeg flyt.
Det var jo etter ferien da. Døm hadde forsterka seg og fikk virkelig trua igjen etter seieren over Lyn.
Ganske sterk seier av Ålesund runden etter vil jeg si..
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Gjør ikke noe dette.
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Plankehaugen og Fredrikstad derimot er totalt dominerende og Fredrikstad publikumet blant de mest lojale og lydhøre i Norges land. Forvent sterk støtte til FFK guttene .
Takk for det.
Ære være Plankebyen
Aafk sliter med en epidemi i forkant av kampen mot FFK:
- Vi har fått en liten epidemi nå. Amund Skiri, Jeffrey Aubynn, Adin Brown og Roar Husby er de som ligger rett ut i dag, sier trener Per Joar Hansen til smp.no.
http://fotball.smp.no/eliteserien/article86802.ece
Usj, synd. Liker ikke at lag som skal gruses kan unnskylde seg med skader/karantener e.l.
Fort gjort at FFK undervurderer AAFK nå, ihvertfall hadde det vært slik under Eggen, har en følelse av at Grønis er bedre på å nullstille spillerne før hver kamp.
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av Aafk2007
Amund Skiri, Jeffrey Aubynn, Adin Brown og Roar Husby er de som ligger rett ut i dag, sier trener Per Joar Hansen til smp.no.
la de ligge..
(gjorde linken trykkbar..)
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av Aafk2007
Aafk sliter med en epidemi i forkant av kampen mot FFK:
- Vi har fått en liten epidemi nå. Amund Skiri, Jeffrey Aubynn, Adin Brown og Roar Husby er de som ligger rett ut i dag, sier trener Per Joar Hansen til smp.no.
Sikkert Nervøse for å møte FFK he he he....
Opprinnelig postet av Asgeir
Enig, 100% riktigOpprinnelig postet av fredrikstadpatriot
ser da at kaptein Jonna er ute, men han kan vel brukes som venstre kant, hvis kvisvik fortsatt sliter litt med noe virus eller noe (utalte at han ikke hadde hold lenge i kampen mot lyn)
Jonna ute? Han har sona sin ene kamp, han, vel? Han spilte ikke mot Lyn måvite.
West er ellers ingen ving-spiller, i mine øyne. Han passer bra som en rettvendt spiss som ligger 4 meter fra offsidegrensa for å få fart gjennom.
Jeg mener også at West har framvist litt fotballhode i det siste, og sånn sett blir det jo en vanvittig overgang når Fofana bytter med West, den ene eller den andre veien.
Og jeg har sagt det før: West med Kvisvik på banen er noe helt annet enn West uten Kvisvik. Kvisvik er en av de få som har de egenskaper som trengs for å sette opp West alene med keeper på regelmessig basis!
Heia FFK
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper bare at det ikke blir gitt noe kritikk om ikke det blir fult, for vi må huske at det er Aalesund og dem kommer ikke med så mange supportere til oss..
Pleier ikke de å komme med mye folk ?? Kampen vi tapte 1-4 på Holmen var det mer enn nok av dem. Og ikke nok med det, de sang oss ut også.
–Jeg sliter med en vond hoft. Det gikk greit mot Lyn med smertestillende i kroppen, men det er jo egentlig bare å skyve problemene foran seg. På et eller annet tidspunkt får jeg det igjen. Det er ikke godt, men jeg må trene alternativt, forklarer han.
Det er Rami som sliter her.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914