Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spillersang- Thunderstruck

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 30 jul 07, 10:40
Endret: 30 jul 07, 11:34

Satt og så på Stabæk-Vålerenga i går, da en idè falt ned i hodet på meg. Hva med å bruke AC/DCs Thunderstruck(den som blir spilt før hjemmekampene) til en spillersang?

Under gitarspillet på starten, synger de "Aaaaa" og "Thunder"..

Hva om Plankehaugen sang: "Aaaaa" og "Tarik"..Og så gjentok det et par ganger.. Kan også bruke navn som Kasey, Patrick(evt. Totte) eller Gardar..

http://www.youtube.com/watch?v=XO5Xd7_MXn4

Noen innspill??

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jul 07, 11:35

Har bare gått en time siden jeg postet innlegget, men jeg flytter det litt oppover på listen.

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 30 jul 07, 12:10

Er ikke den litt homsete?....he..he...kødda.

Liker metall, men det er kun petshop-boys s(j)anger som blir godtatt her.

Har foreslått "Iron Man" og "Paint it Red`n White" her før uten no særlig respons.

Hva med å starte en ny, hard gruppering i PH som kun vil synge det "vi" vil, og ikke de sangene som er blitt bestemt ut fra en demokratisk og korrekt prosess? he..he..

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 30 jul 07, 13:04
men de spiller det nok for høyt over høytalerinnlegget..

samme med `for Fredrikstad`, hvorfor i pokker skal dem spille den så høyt at det ikke høres at vi synger?
hadde hvert fall vært en ide og sluttet sangen på midten eller no så vi kunne fullført?

hvorfor skal vi (FFK) være så amatører?

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 30 jul 07, 13:20
Morsomt. Har faktisk tenk på denne sangen selv. Til Kasey passer den perfekt siden AcDc kommer fra australia.
Ååååååååååå   Kasey!

FRIHET FOR ULTRAS

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jul 07, 13:29
Opprinnelig postet av Brukernavn

Er ikke den litt homsete?....he..he...kødda.

Liker metall, men det er kun petshop-boys s(j)anger som blir godtatt her.

Har foreslått "Iron Man" og "Paint it Red`n White" her før uten no særlig respons.

Hva med å starte en ny, hard gruppering i PH som kun vil synge det "vi" vil, og ikke de sangene som er blitt bestemt ut fra en demokratisk og korrekt prosess? he..he..

Iron Man hadde jo vært perfekt..

Men over til mitt opprinnelige forslag..Syns det er en del spillere som mangler sanger nå..Og denne er jo en enkel sang som alle kan være med på.. Har ellers ganske trua på den..Hadde vært sinnsykt fett å få det til..

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 30 jul 07, 13:40

Bra forslag, men hvem bestemmer dette?

Er vel bare å rope Kessey tenker jeg etter introen..vi prøver

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jul 07, 13:42

Tenkte egentlig ikke å bruke sangen når den spilles..

Men det kan kanskje gå an under kampen? At vi bare synger: "Aaaaa", "Kasey" osv..

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23