Fredag trekkes 2. kvalrunde
Dette blir morro, Hammarby skal knuses!
Bulle høres dyrt ut, tog er tingen.
---------------------------
GÅ SJÆL RHINO!
Opprinnelig postet av Forza Bajen
Bulle = taxi
Takk.
Bulle blir dyrt, ja. Men velkommen skal dere være uansett hvordan dere reiser.
Ære være Plankebyen
Bajen skal knuses! Eller som Kasey hadde sagt det:
We`ll wipe the competition like a dirty nose!
FRIHET FOR ULTRAS
Opprinnelig postet av Bajen-supportere
"Sedan tycker jag att Fredrikstad vore en dröm att möta. Vill ha så lätt motstånd som möjligt. Sedan kan vi möta de stora lagen i gruppspelet ist."
"Vilken jävla drömlottning!! Fredrikstad bör vi slå ut!!"
"jag anser att vi fick en drömlottning ..
vi kan slå alla lag från Norge .
och fredrikstad är väl inget topplag i Norge .."
Opprinnelig postet av FFK1903
Skal si dem var litt mer selvsikre på avansement enn oss. Får håpe laget undervurderer oss like mye som supporterne.
Får håpe det ja
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Klokan
Hm, det blir jammen mye Ryan air.... Werder - Dinamo i Bremmen .... enten 14. eller 15. Og så rett til Stockholm.. Er det noen som har en finladshette til leie ????
Spørs om det hjelper, med en gang du åpner kjeften skjønner dem jo hvem du er
He he ... ikke derfor... tenkte mer på å "skaffe meg råd" til å reise rundt omkring ....
Går vel ut på det samme, du kan vel neppe komme stormende inn med et banner hvor det står "dette er et ran", hehe...
Nei, gjør som meg, selg rompa, så har du i alle fall til flyplassavgiften...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
tja , tror det blir lettere det KEJ ..... greit det gjør kanskje litt mer vondt men i lengden blir sikrere da...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Mye penger og liten tiss
Hur ofta går bussarna mellan Fredrikstad och Oslo och viseversa?
Hvis vi skal ha noe som helst mulighet for å komme videre i Uefa, må det forsterkes så fort som mulig.
Første pri en spiss og en kantspiller, uten dette tror jeg vi bare kan glemme avsenment.
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvis vi skal ha noe som helst mulighet for å komme videre i Uefa, må det forsterkes så fort som mulig.
Første pri en spiss og en kantspiller, uten dette tror jeg vi bare kan glemme avsenment.
Hammarby er ikke noe bedre enn de lagene som ligger på øvre halvdel av Tippeligaen, og på en god dag og med hjemmebanefordel i siste kamp så er det langt i fra noen umulig oppgave for FFK!
Dessuten tror jeg påmeldingsfristen for spillere til UEFA-cup har gått ut nå, så om vi kjøper spillere nå så kan nok ikke de brukes mot Hammarby uansett.
Opprinnelig postet av denialsander
Bælle! Det blir Hammarby!
Min egen lille småpessimistiske antagelse i den forbindelse er at det blir en rask avskjed for FFK i UEFA-cupen i år, og jeg håper bare vi ryker ut med æren i behold...
For all del, større mirakler har skjedd i verden, men...
Opprinnelig postet av FFK1903
Skal si dem var litt mer selvsikre på avansement enn oss. Får håpe laget undervurderer oss like mye som supporterne.
Jeg håper på undervurdering à la den som ble det norske landslaget nøt godt av i Drillos tidlige dager. ;-) Nå er riktignok Internett litt mer utbredt nå enn da, men heldigvis skjønner jo ikke svensker norsk. :-D
Jeg bodde forresten i Stockholm i tre år på slutten av 90-tallet (og skal flytte tilbake en gang når jeg får mulighet til det). :-)
Vi skal tross alt spille ferdig kampen da folkens. Hvis vi får et hederlig resultat i Stockholm så er sjansen til stede.
Fornøyd med trekninga jeg! Vanskelig motstander, men slett ikke umulig! Detta er et lag Grønhagen veit mye om, noe også fler av spillera gjør. Døm veit nok ikke mye om oss. Hammarby er favoritter, men jeg blir ikke overraska om vi avanserer her! Grønhagen sier også at vi skal satse skikkelig på uefa cupen, noe sikkert Hammarby også har tenkt til..
Mitt tips er at det blir 2 jevne kamper, hvor det beste laget (FFK) vinner til slutt!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Vi skal tross alt spille ferdig kampen da folkens. Hvis vi får et hederlig resultat i Stockholm så er sjansen til stede.
Hederlig resultat?? Tror du det er Real Madrid vi møter?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Ikke akkurat Real Madrid nei, men fortsatt et lag som i utgangspunktet er bedre enn oss.
Og med tanke på borteformen til FFK så er et hederlig resultat noe vi bør si oss fornøyd med. Uavgjort eller tap med ett mål (pluss at vi scorer et bortemål eller to) vil iallefall jeg være fornøyd med. Da tar vi dem hjemme!!
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914