Fredag trekkes 2. kvalrunde
---------------------------
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av keiko99
Det for vi sikkert svar på etter trekkningen, men husker start var ute i uefa kamp i september, men usikker på dato
Det er vel klart når datoene er??
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Men hva er dette NORTHERN - Group 1 seedings og NORTHERN - Group 2 seedings?
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=567035.html
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Hmmm... Tror det har noe med at lag fra samme land ikke kan møte hverandre. På grunnlag av dette og ranking så deler de inn grupene i mindre grupper. Husker mersterligaen for et par år siden hvor den enen gruppen allerede var klar på grunnlag av dette. Da står vi igjen med 6 lag.
Edit: Slik jeg ser det er det de 4 fire svenske lagene som gjør at det er nødvendig.
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Så at det gikk "UEFA-cupen" på Eurosport kl. 13.00. Er det trekningen direkte tro? Får ikke sett det, så håper noen oppdaterer på en ny tråd kanskje...
Trekningen sendes live på www.uefa.com. Har sett på slike før og det funker bra. Det eneste er at denne trekningen kan ta laaaaang tid da det skal trekkes både CH league og UEFA cup.
OK, får prøve der da... Takk
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Opprinnelig postet av wergis
Men hva er dette NORTHERN - Group 1 seedings og NORTHERN - Group 2 seedings?
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=567035.html
Det innebærer at vi trekkes mot et av disse lagene:
Hammarby, Häcken, FK Suduva, FC Haka, DC Dinamo Minsk eller UN Käerjeng ` 97
Ære være Plankebyen
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Selv krysser jeg fingrene for Käerjeng fra Luxembourg. De kan umulig lage samme sensasjon en gang til...
Med tanke på avansement (som for meg er hundre ganger viktigere enn "morsom kamp på tribunen" eller kort reisevei) er Hammarby det desidert verste vi kan få.
Frykter Hammarby og Dinamo Minsk..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror enkelte i ledelsen er mest opptatt av at vi trekker bortekamp først, slik at hele landet ikke får vite at de har tabbet seg ut og vi antagelig må spille hjemmekampen vår på Ullevaal. Det bites nok negler på klubbhuset nå.
Selv krysser jeg fingrene for Käerjeng fra Luxembourg. De kan umulig lage samme sensasjon en gang til...
Med tanke på avansement (som for meg er hundre ganger viktigere enn "morsom kamp på tribunen" eller kort reisevei) er Hammarby det desidert verste vi kan få.
Men er ikke enga også med i denne cupen da? Blir kanskje vanskelig å spille på Ullevaal da? I så fall er jo banen til Sandefjord kanskje neste alternativ.
Ære være plankebyen!
Kan de ikke bare spille kampen på tirsdagen istede da! LSk gjorde jo det borte mot Luxenburg laget
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Forbanna amatører de som har rota det til slik...MAKAN!
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914